تماس یار

طرز به کار گرفتن ریپیتر

How-to-use-the-Repeater

روش نصب و طرز به کار گرفتن ریپیتر

طرز به کار گرفتن ریپیتر برای استفاده در نقاطی که دارای ضعف سیگنال دهی تلفن همراه هستند بدین گونه است که برای بکار گیری این سیستم ها ، ابتدا باید مکان مورد نظر را بخوبی بررسی نمود که ایا در آن محدوده میتوان امواج موبایلی را یافت که بتوان بوسیله آن تماس سالم برقرار نماید یا خیر . در صورتیکه در آن نزدیکی و محدوده ، این امکان وجود داشت میتوان اقدام به تهیه ریپیتر آنتن موبایل نمود . نکته ای که باید مدنظر قرار داد آنست که محدوده انتخابی ، توان انتقال سیگنال به محدوده مورد نظر را داشته باشد و مسیر آن به قدری طولانی و دور نباشد که نتوان آنرا بوسیله کابل کواکسیال انتقال داد .

نرم افزار افزایش قدرت آنتن دهی گوشی

میتوان مکان مورد نظر را با نصب نرم افزار تقویت آنتن موبایل بر روی موبایل و بررسی محیط انتخاب نمود که به هر میزان عدد نمایش داده شده ، مقدار کمتری در این نرم افزارها باشد ، قدرت سیگنال قوی تر است و باید آنتن گیرنده را در آن نقطه جانمایی و نصب نمود .
پس از آن فاصله بین آنتن گیرنده و محل قرار دادن بوستر را بطور تقریبی مشخص نموده و کابل کواکسیال با کیفیت متناسب با همان مقدار را نیز تهیه نمایید .

کابل کواکسیال در نصب ریپیتر

اگر میزان سیگنال در آن محدوده ضعیف میباشد و نمیتوانید طول کابل را بلند انتخاب کنید و احتمال افت سیگنال دریافتی در کابل بدلیل طول بالای ان وجود دارد ، میتوانید مسافت مورد نظر را به دو قسمت تقسیم نمایید و نیمه دوم را مابین دستگاه ریپیتر و آنتن فرستنده قرار دهید . با این عمل از افت سیگنال جلوگیری نموده و بیشترین بهره را از شرایط موجود میبرید . البته این نکته تنها مناسب فضاهایی است که دارای سیگنال ضعیف میباشند و اگر سیگنال را با قدرت دریافت مینمایید ، طول کابل میتوانید در شرایطی از از پایین ترین کیفیت آن استفاده میکنید تا متراژ 30 تا 40 متر نیز میتواند باشد .
خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل و طرز به کار گرفتن ریپیتر را میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان مجموعه بطور تلفنی آموزش ببینید .