تماس یار

فروش دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل

Sell-mobile-antenna-amplifier

فروش انواع دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل

دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل به دستگاههای ریپیتری گفته میشود که توان پوشش دهی بازه های فرکانسی مختلفی را دارا هستند و این دسته از ریپیترها ، عموما تک باند و دوباند میباشند و میتوانند امواج را در فرکانس کاری /1800900 مگاهرتز و باند dcs/GSM  تقویت نمایند . این فرکنس در غالب اپراتورها برای ارسال داده های مکالمه و دیتا مورد استفاده قرار میگیرد و برخی از اپراتورها در این بازه فرکانسی ، داه های دیتای 3G را نیز ارسال میکنند . عمده مصرف این بوسترها در مناطق داخل شهری و دورافتاده است . دلیل آن نیز آنست که در مناطق داخل شهری که تراکم جمعیتی و کاربری که در یک لحظه اقدام به استفاده از تلفن همراه نمایند بسیار زیاد از مناطق خارج شهری است و یک بازه فرکانسی توانایی تامین بار ترافیکی تمامی کاربران داخل این محدوده را ندارد. .

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان دوباند

این دسته از تقویت کننده های آنتن موبایل ارزان قیمت دارای توانایی پوشش دهی دوبازه مختلف فرکانسی هستند ، یعنی میتوانند در لحظه علاوه بر باند GSM ، باند DCS را نیز تقویت نمایند و این تقویت دوطرفه میباشد ، این بدان معناست که هم سیگنال در حالت ارسال تقویت میشود و هم در حالت دریافت . تقویت کننده آنتن موبایل ارزان دوباند دارای توانایی پوشش دهی فضای کمتری نسبت به سایر تقویت کننده هاست و در بهترین حالت دارای قدرت خروجی 17 تا 19 دسیبلی است که این مقدار مناسب پوشش دهی یک واحد نهایتا 100 متری و یا یک محیط بدون مانع و دیوار تا 500 متر است .

 

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه می تواند سیگنال را از برج مخابراتی دریافت کرده، و پس از تقویت سیگنال و ارسال آن به محیط فاقد آنتن دهی ، مشکل سیگنال تلفن همراه را رفع کرده و شما از مکالمه بی نقص لذت ببرید .
تکرار کننده سیگنال تقویت سیگنال برای دهکده ها، گاراژها، زیرزمین، خانه، دفتر، هتل، آپارتمان و غیره استفاده می شود، همه قطعات موجود در کیت به آسانی  نصب میگردد .

ضمانتنامه 2 ساله را هم در کنار این بوسترها قرار داده ایم تا مشتری با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید نماید .