تماس یار

فروش دستگاه تقویت آنتن

Sell-Antenna-amplifier

فروش دستگاه تقویت آنتن در مجموعه تماسیار ، به روشهای زیر صورت میگیرد:

1-رفتن به محل مورد نظر که نیاز به نصب بوستر موبایل دارد توسط کارشناسان و ارایه راهکارهای متناسب با محیط
2-دریافت اطلاعات بصورت تلفنی از مشتری و همچنین ارسال لینک نصب نرم افزارهای تست و اندازه گیری سیگنال موبایل جهت جمع آوری اطلاعات کامل از محل مورد نظر و ارایه راهکار و معرفی بهترین بوستر که با مکان فاقد آنتن موبایل سازگار بوده و هزینه بالایی را خریدار متحمل نشود .
فروش دستگاه تقویت آنتن با گارانتی یکساله تعویض بی قید و شرط و خدمات سه ساله پس از فروش در مجموعه تماسیار عرضه میگردد . از دیگر خدمات گروه مخابراتی تماسیار ، دارا بودن مجموعه تعمیر و سرویس ریپیترها و بوسترهای مخابراتی است که سبب میگردد ارایه خدمات پشتیبانی در این مجموعه بدون واسطه صورت گیرد .
غالب بوسترهای عرضه شده توسط این مجموعه ، تولید شرکت huaptech و ledmate میباشد که جزو تولیدکنندگان پیشرو تقویت کننده های موبایل در کشور چین میباشند .

متعلقات دستگاه تقویت آنتن

بوسترها به همراه آنتن های گیرنده و آنتن فرستنده و چهار عدد کانکتور به فروش میرسد . کابل مورد نیاز نیز به دلیل متغیر بودن میزان کابل مورد نیاز در مکانهای مختلف ، بصورت جداگانه و بر حسب اعلان نیاز خریدار عرضه میگردد . در صورتیکه محیط مورد نیاز به پوشش دهی ، دارای مساحت بالایی بوده و یک آنتن داخلی قادر به پشتیبانی و سیگنال دهی کامل محیط نباشد و نیاز به تعداد بیشتری آنتن داخلی باشد ، قیمت آنتن داخلی به همراه اسپلیتر بصورت مجزا به فاکتور انتهایی اضافه میگردد . نحوه انتخاب آنتن های داخلی نیز بدین صورت است که در صورتی که سیگنال از منتهی الیه یکی از اضلاع ساختمان به محیط تابانده شود ، آنتن داخلی پنلی مورد نیاز است و اگر کابل سیگنال از مرکز محیط وارد گردیده باشد ، از آنتن های داخلی مدل امنی استفاده میشود .