تماس یار

فروش دستگاه تقویت موبایل

Mobile-phone -sales-tehran

روشهای عرضه و فروش دستگاه تقویت موبایل

فروش دستگاه تقویت موبایل در فروشگاه مخابراتی تماسیار در تمامی مدل های آن انجام میگیرد . کارشناسان و متخصصان گروه مخابراتی تماسیار در هنگام ارایه مشاوره به خریداران و متقاضیان این سیستم‌ها ، پس از نیازسنجی کاربر و پرسش‌هایی که درباره منطقه مورد نیاز و امواج موجود در محیط با کمبود سیگنال از کاربر مینمایند ، در انتخاب بهترین بوسترهای افزایش دهنده امواج تلفن همراه ، به خریداران کمک شایانی مینمایند .

شرایط فروش تقویت آنتن موبایل تهران

فروش تقویت کننده موبایل در شهر تهران همراه با خدمات نصب و راه اندازی رایگان صورت میگیرد که گروه فنی این مجموعه به همراه تجهیزات لازمه به محل مراجعه مینمایند و مراحل نصب را با دقت و در بهترین حالت انجام میدهند . وجود تیم نصب و راه اندازی تخصصی و با تجربه سیستم های مخابراتی از ویژگی های اصلی و متمایز مجموعه تماسیار میباشد که پشتوانه آن ، تجربه دوازده سال فعالیت مداوم و مستمر در این زمینه و در حدود سیصد پروژه مخابراتی موفق در جای جای ایران است .

گارانتی فروش دستگاه تقویت موبایل

فروش تقویت آنتن دهی موبایل در این مجموعه به همراه خدمات پس از فروش سه ساله و ضمانت نامه بی قید و شرط تعویض یکساله میباشد که در صورت خرید از این مجموعه شامل حال مشتریان تماسیار میگردد . بوسترهای نصب شده دارای بالاترین استاندارهای سلامت و ایمنی که دارای تاییدیه های فنی اتحادیه اروپاست بوده و توان سیگنال را در بازه استاندارد افزایش میدهد و سطح امواج موبایل را بالاتر از نیاز تقویت نمی‌نماید .
فروش دستگاه تقویت موبایل جهت استفاده های خانگی دارای توانی در بین بازه های 17 تا 23 دسی‌بل انجام گرفته و در صورتیکه ادارات با متراژ بالای 250 متر نیازمند تقویت کننده سیگنال موبایل باشند ، از بوستر آنتن موبایل با توانی در بازه 23 تا 27 دسیبلی استفاده میگردد .

جهت پوشش دهی آنتن تلفن همراه در مناطق بیرونی ، روستاها و شرکت‌ها و مناطق خارج شهر نیز با نصب ریپیترهای متناسب میتوان پوشش دهی موبایل را فراهم آورد .