تماس یار

قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 2G

2G-mobile-antenna-amplifier-piece

آشنایی با قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 2G

این قطعه ، یک بوستر موبایل است که آمپلی فایر موجود در آن ، در بازه فرکانسی 900 و یا باند GSM  کار میکند . این قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 2G ، تنها یکی از چندین قطعه ایست که در پکیج این دستگاه موجود است . علاوه بر بوستر ، این کیت شامل انتن گیرنده که ممکن است از نوع یاگی باشد ، آنتن فرستنده که می تواند از نوع پنلی و یا از نوع قارچی باشد ، تعداد 4 عدد کانکتور Ntype که بسته به مدل کابل شما دارای انواع مختلفی است و کابل کواکسیال به میزان 15 متر در هر کیت بصورت پیش فرض موجود است .

تقویت کننده های توجی indoor دارای توانهایی خروجی معادل 13 تا 27 دسیبل هستند و قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 2G مدل outdoor نیز دارای توانهای خروجی 1 وات به بالا و بر حسب نیاز و سفارش مشتری میباشند .

کارایی قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 2G

این بوسترها عمدتا مناسب نصب و استفاده در محیط های بیرون شهری و دورافتاده و فضای داخلی و خارجی ویلاها و باغات و یا پوشش دهی موبایل معادن و کارخانجات خارج شهری میباشند . دلیل آنکه از این مدل از تقویت کننده ها در شهرهای پرجمعیت و کلانشهرها نمیتوان استفاده کرد به دلیل تراکم و ترافیک بالای شبکه در این مناطق است و اینکه در کلانشهرها ، باند فرکانسی 900 مگاهرتز به تنهایی قادر به پاسخگویی تعداد بی شمار کاربر که در لحظه در حال مکالمه هستند ، نمیباشد .

در شهرهای پرچمعیت از باند فرکانسی DCS در کنار باند GSM استفاده میشود و کاربران در صورت اشبا شدن یک باند ، به باند دیگر انتقال داده میشوند .بدین دلیل است که دستگاه تقویت کننده سیگنال دوباند را کارشناسان به خریداران پیشنهاد میدهند .قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 3G و همینطور قطعه تقویت کننده آنتن موبایل 4G نیز شامل بوسترهایی میشوند که توان پوشش و تقویت فرکانس های کاری1800 و 2100 را داشته باشند . این مدل از بوسترها میتوانند شبکه تریجی و فورجی را در محل فاقد آنتن دهی موبایل تقویت نمایند و امکان اتصال تلفن همراه به حالت از شبکه را ایجاد نمایند .