تماس یار

قطعه تقویت کننده آنتن گوشی 2G

2G-mobile-signal-amplifier

قطعه تقویت کننده آنتن گوشی 2G چیست؟

قطعه تقویت کننده آنتن گوشی 2G ، به یک کیت کامل گفته میشود که می تواند میزان آنتن دهی را در محیط و فضاهایی که دارای ضعف در آنتن گوشی هستند و یا نمی توانند تماس را بدرستی برقرار نمایند و همینطور در ارسال پیامک مشکل دارند و پیامها با سرعت مخابره نمی گردد ، افزایش دهد .بوسترهای 2G قادر به افزایش آنتن موبایل در باند فرکانسی 900 مگاهرتز میباشند و میتوانند سرعت انتقال و دریافت دیتا را نیز در حالت 2G بهبود بخشند . البته لازم به ذکر است که در برخی از اپراتورها که دیتای نسل سوم و یا همان تریجی در باند 900 ارایه میگردد ، تقویت اینترنت 3G نیز بوسیله نصب این بوسترها انجام شده و سرعت داده در این نسل نیز به مراتب افزایش پیدا میکند.

کیت و یا قطعه تقویت کننده آنتن گوشی 2G شامل چیست؟

این کیت شامل چند قطعه است که تفضیل به توضیح آن میپردازیم

1-قطعه جاذب سیگنال یا آنتن دریافت:

این آنتن ها که دارای انواع گوناگونی هستند ، میتوانند بسته به نوع آنتن انتخاب شده ، امواج را در بازه 900 تا 2500 مگاهرتز دریافت کنند و در محلی قرار داده میشوند که بتوان در آن نقطه مکالمه با کیفیتی را برقرار نمود و سپس سیگنال را به دستگاه تقویت انتن دهی ارسال میکند .

2-قطعه تقویت کننده یا ریپیتر:

ریپیتر موبایل دارای یک درگاه ورودی امواج و یک درگاه برای امواج تقویت شده است . ریپیتر موبایل عمل تکرارکنندگی را برعهده دارد و میتواند شدت سیگنال را افزایش دهد .

3-قطعه پخش کننده آنتن موبایل یا فرستنده :

فرستنده ها به درگاه خروجی ریپیتر متصل میگردند و می توانند امواج با کیفیت و تقویت شده را در محیط فاقد انتن موبایل منتشر نمایند . انتن های پنلی که داری زاویه ارسال 120 درجه هستند و یا آنتن های امنی و دایرکشنال که میتوانند سیگنال را بطور 360 درجه در محیط منتشر کنند ، از انواع آنتن های فرستنده میباشند .