تماس یار

قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G

2G-mobile-antenna-amplifier

انواع قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G

در گذشته ، در گوشی های تلفن همراه پورتی برای نصب آنتن های اکسترنال تعبیه شده بود که میشد با نصب این انتها ، سیگنال دریافتی را تقویت نمود ولی گوشی های موبایل جدید ، از داشتن این پورت محروم هستند، برای همین تنها راه تقویت سیگنال 2g ، نصب سیستم های تقویت کننده است.

ویژگی های قطعه تقویت کننده سیگنال موبایل2G:

تماس از دست رفته کمتر میگردد ، بهبود کیفیت صدا در حالی که تماس‌ها در حال برقراری است ، اتصال داده بهتر و سرعت بالاتر دیتا ، محدوده تا 1000 متر مربع را میتوان پوشش دهی سیگنال نمود که در صورت بالاتر رفتن میزان سیگنال دریافتی ، این عدد افزایش پیدا میکند ، سیستم خنک کننده هوشمند دستگاه جهت جلوگیری از بالا رفتن آسیب زننده دما ، سیستم دارای کنترل دستیابی خودکار میزان سیگنال ورودی برای تنظیم کیفیت امواج میباشد ، سازگار با اپراتورهای ایرانسل  و همراه اول و تالیا

 

محتوای کیت تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G:

1 تقویت کننده سیگنال GSM980 900MHz

2 آداپتور برق متناوب

3 پنل آنتن

4 آنتن گیرنده پنل

5 کانکتور

روش نصب قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 2G :

1. دریافت سیگنال توسط آنتن گیرنده در فضای باز به سمت آنتن گیرنده
2. متصل کردن آنتن گیرنده بوسیله کابل کواکسیال به درگاه “bts” در دستگاه تکرار کننده
3. اتصال آنتن داخلی (های) به پورت”MOBILE” در تکرار کننده از طریق کابل کواکسیال

4.آداپتور برق را به سوکت برق شهری AC و نصب نمایید

 تقویت کننده سیگ

نال تلفن همراه GSM980 900MHz به همراه نکات نصب:

1. اطمینان حاصل کنید که آنتن گیرنده و آنتن داخلی در یک خط افقی قرار نگیرند. آنتن فضای باز باید حداقل 10 متر دور از آنتن های داخلی باشد، بهتر است با پله‌ها یا دیوار بین آنها مانع ایجاد گردد. آنتن داخلی را در وسط اتاق و به دور از پنجره و درب قرار دهید.

2. اگر بعد از فعال کردن دستگاه تکرار کننده هنوز سیگنال نداشته باشید، بررسی کنید که آیا آنتن در فضای باز به سمت دکل سیگنال نصب شده یا در جاهای دیگر سیگنال قوی تری دارید سعی کنید شدت سیگنال کمتر از 70dBm گردد. پس جهت آنتن بیرونی را تنظیم کنید تا سیگنال خوب و پایداری را بگیرد.