تماس یار

قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 3G

3G-phone-antenna-amplifiers

معرفی فناوریهای نسل سوم سیگنال تلفن همراه

نسل سوم ارتباطات که در عمل میتوان سرعتی را در معادل 4 مگابایت در کشور از آن بکار گرفت و آنهم توسط اپراتور رایتل تا این سرعت ارایه میگردد که در دو اپراتور فعال دیگر نهایتا میتوان تا 100 KBPS را توسط این نسل به خدمت گرفت .

فناوریهایی که برای ارایه این نسل از امواج مورد استفاده قرار میگیرد بنامهای : HSPA، HSUPA،HSOPA،UMTS، CDMA است که ممکن در هنگام اتصال به شبکه تلفن همراه به یکی از این حالات و فناوریها متصل شوید . در هر یک از این حالات اپراتور میتواند دیتا را با سرعت نقل و انتقال خاصی به کاربر ارایه دهد .

فرکانس های کاری نسل سوم یا شبکه 3G: در این قسمت فرکانس های کاری موبایل در ایران ارایه شده است که با مطالعه آن میتوانید از بازه های فرکانسی که توسط اپراتورها ارایه میگردد بطور کامل مطلع گردید .

قطعات تشکیل دهنده تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 3G

قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 3G شامل یک کیت تقویت کننده شامل آنتن گیرنده یا همان آنتن هوایی یا بیرونی ، آنتن داخلی یا آنتن فرستنده که در محیط بدون آنتن نصب میشود و بوستر تقویت کننده که ما بین دوآنتن وصل شده و توسط کابل کواکسیال این سه قطعه بهم متصل میگردند . همانطور که از نام این کیت تقویت کننده پیداست ، این دستگاه توان تقویت سیگنال تلفن همراه در حالت 3G را دارد و مناسب محیط هایی که در فضای بیرونی آنها امواج تریجی وجود ندارد نمیباشد . جهت بهترین عملکرد این کیت کافیست پس از نصب نرم افزار تست میزان آنتن دهی موبایل بر روی گوشی موبایل خود ، در پشت بام بر روی بهترین نقطه که امواج تریجی به آن میرسد را بیابید و سپس آنتن هوایی را در آن نقطه نصب نمایید .

بوسترهای مناسب برای استفاده جهت قطعه تقویت کننده سیگنال تلفن همراه 3G را میتوان از میان یکی از موارد ذیل و یا نمونه هایی که توان پشتیبانی از این بازه های فرکانسی را دارد انتخاب نمود.

دستگاه بوستر ledmate مدل 1700 دو باند
دستگاه بوستر lintratek مدل 2100 دو باند
دستگاه بوستر ledmate مدل 1900 سه باند