تماس یار

قویترین سیستم تقویت آنتن موبایل

strongest-mobile-antenna-amplification-system

بوسترهای آنتن دهی امواج تلفن همراه ، دارای انواع مختلفی میباشند که بدلیل وجود تنوع زیاد در این دستگاهها و خصوصیاتی که هر یک دارند ، دارای ویژگی هایی هستند که نسبت به هم دارای مزیت های مختلفی نیز میباشند .در این نوشتار قصد داریم که در بین هر یک از دسته بندی های مختلف ریپیترهای موبایل ، بهترین و با کیفیت ترین مدل تقویت کننده موبایل را به شما کاربران و همراهان تماسیار معرفی نماییم تا بتوانید در انتخاب این سیستم ها ، با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید نماییم .

قویترین سیستم تقویت آنتن موبایل در بین ریپیترهای تک کانال

در این دسته بندی انواع مختلفی از ریپیترها موجود است که می توان با توجه به اولویت خرید به موارد زیر اشاره نمود:

1-بوسترهای خانگی که دارای توان ما بین 17 تا 23 دسیبلی هستند

دستگاه بوستر lintratek مدل2100 تک باند : این ریپیتر دارای قدرت خروجی مناسب ، طراحی اختصاصی و سیستم دفع حرارت تولیدی و همینطور تنظیم قدرت خروجی متناسب سیگنال ورودی است که موجب حداقل رساندن نویز تولیدی سیستم میگردد.

2- بوستر موبایل صنعتی :

دستگاه بوستر huaptec مدل 3300 تک باند : این دستگاه دارای انواع مدارهای حفاظتی ، تنظیم اتوماتیک گین و توان به همراه قابلیت تنظیم گین دستی و همینطور قابلیت پوشش دهی شعاعی در حدود 100 تا 300 متر را داراست . منبع قدرت این دستگاه نیز بوسیله یک آداپتور 12 ولت تامین میگردد .

قویترین سیستم تقویت آنتن موبایل در بین ریپیترهای دوکانال(دوباند)

در این دسته از بوسترها نیز می توانیم به دو مدل از ریپیترهای خانگی و صنعتی اشاره نماییم

بوستر خانگی جهت مصارف شخصی

دستگاه بوستر Amplitec مدل 2300 دو باند : این مدل از ریپیترها نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و همینطور بدلیل داشتن صفحه نمایش ، می توان میزان سیگنال ورودی را بطور انلاین مانیتور نمود و همینطور در محل قرارگیری آنتن گیرنده ، کمک شایانی را به کاربر می نماید .

دستگاه بوستر amplitec مدل 2700 دو باند : این نوع ریپیتر که از نوع تقویت کننده موبایل صنعتی میباشد و می توان بواسطه آن انتن دهی پاساژ ها ، معادن و شرکت ها را انجام داد دارای انواع مدارات حفاظتی و تقویتی و جلوگیری از تداخلات سیگنالی میباشد و همین طور در صورت اینکه پس از راه اندازی ، مکالمه با مشکل مواجه گردید می توان بوسیله کلیدهای آپلینک و دانلینک خروجی سیستم را مطلوب و مکالمه صحیحی را انجام داد .

قویترین سیستم تقویت آنتن موبایل در بین ریپیترهای سه کانال(سه باند)

دستگاه بوستر myamplifiers مدل 2700 سه باند : این ریپیتر سه باند در بین بقیه سیستم ها ، دارای کیفیت و بروزترین سیستم ها بوده و جزو قویترین سیستم تقویت آنتن موبایل بوده و دارای قیمت بالاتری نیز میباشد . قدرت مناسب این سیستم می تواند یک ساختمان نسبتا بزرگ و یا ویلاها و همینطور دو واحد را که مجاور همدیگر است پوشش دهی نماید .