تماس یار

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل ارزان

Price-Antenna-amplifiers-mobile-devices

عوامل تعیین کننده قیمت ریپیتر موبایل

قیمت ریپیتر موبایل شامل تابعی از عوامل متعددی است که میتواند در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم داشته باشد . اولین آیتم تاثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل ، بازه های فرکانسی هست که بوستر توان پوشش دهی آن را دارد و میتوان امواج آنرا تقویت نماید .

فرکانس کاری بوسترها

بوسترهای آنتن دهی تک باند تنها یک بازه فرکانسی و یا باند 900 را پوشش دهی میکند . بوسترهای دو باند شامل باند900-1800 و یا GSM-DCS و یا GSM-3G میباشند و بوسترهای سه باند هم بازه های 900-1800-2100 را تحت تاثیر و بهبود قرار میدهند . کاملترین نوع این بوسترها نیز ، تقویت کننده های انتن دهی موبایل نوع فول باند میباشند که تمام فرکانس هایی که اپراتورها در داخل و حتی خارج کشور بر روی آن خدمات دهی میکنند را تحت پوشش قرار میدهند و تمامی حالت های شبکه نظیر 2G ، 3G، 4G،LTE، UMTS، HSPA، LTE 4.5  و تمامی باندها را تحت پشتیبانی دارند . تفاوت قیمت بوسترهای سه باند با تقویت کننده های فول باند در پشتیبانی از باند 2600 هست و ریپیترهای تریجی تنها تا محدوده 2100 قادر به تقویت باند فرکانسی میباشند.

قدرت تقویت کنندهای موبایل و دامنه پوشش

نکته دیگر در تعیین قیمت بوسترهای موبایل ، میزان توان خروجی این بوسترهاست. اینکه دستگاه مورد نظر از نوع اوت دور است و یا از نوع indoor . بوسترهای داخلی دارای توانی در بین بازه 13 تا 27 dbm  میباشند و بوسترهای اوت دور دارای توان خروجی در بین بازه 30 dbm  تا بیست وات و یا بالاتر هستند . نوع طراحی مدار داخلی دستگاه تقویت موبایل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

تکنولوژی ساخت ریپیتر موبایل

اینکه دستگاه فوق دارای سیستم های MGC-ALC باشد و یا خیر ، اینکه متریال بکار رفته در قطعات سیستم دارای خاصیت انتقال حرارتی مناسبی باشد یا خیر ، اینکه توان اسمی و نامی دستگاه در یک سطح باشند و مهمترین نکته آنکه مقدار سیگنال ورودی برای راه اندازی دستگاه چه مقدار است از مهمترین عوامل در تعیین قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل است .