تماس یار

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل

Price-of-Antenna-amplifiers-Mobile

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل توسط عوامل مختلفی تعیین میگردد که در ذیل به شرح آن خواهیم پرداخت

مهمترین عامل در تعیین قیمت بوسترهای مخابراتی ، میزان بازه های فرکانسی است که تقویت کننده ها قادر به پشتیبانی از آنها هستند . هر چه میزان بیشتری از بازه های فرکانسی توسط آنها تقویت شود ، بوستر از قیمت بالاتری برخوردار است . دستگاه‌های امپلی فایر موبایل قادرند بازه های فرکانسی زیر را پوشش دهی نمایند :

1-امواج موبایل در محدوده باند 900

2-امواج موبایل در محدوده باند 1800

3-امواج موبایل در محدوده فرکانسی باند 2100

4-امواج موبایل در محدوده باند2600

انواع بوسترها

بوسترهایی که توان پوشش دهی تمام چهار بازه باندی بالا را داشته باشند ، به بوسترهای فول باند شهرت دارند . به بوسترهایی که محدوده 900 تا 2100 را تقویت نمایند ، سیستم های سه باند گفته میشود .دستگاه تقویت کننده گوشی3G سه باند جزو پرکاربردترین دستگاه‌های افزایش دهنده فرکانس موبایل است . به آنتن تقویت موبایل که بتوانند باند 900 و 1800 را پوشش دهند و فرکانسهای این بازه ها را تقویت نمایند ، بوسترهای دو باند گفته میشود

قابلیت و کاربرد تقویت سیگنال تلفن همراه دوباند

این سیستم ها در غالب نقاط قابلیت استفاده کردن و نصب را دارند . بیشترین مصرف را در میان انواع تقویت کننده های سیگنال موبایل دارند . این بوسترها میتوانند اینترنت 4G را نیز در صورتیکه در محل قرار گیری آنتن گیرنده موجود باشد به مکان فاقد آنتن دهی ارسال نماید . البته این بوسترها در انتقال امواج 3G ناکارآمد میباشند . در صورتیکه در منطقه ای که نیازمند نصب این بوسترها است ، فرکانسهای 4G موجود نباشد و دکلهای منطقه با نسل چهارم موبایل تجهیز نشده باشند ، باید بوسترهای دو باند 900 – 2100 استفاده نمود .

کمترین قیمت تقویت کننده آنتن موبایل

تقویت کننده های موبایل تک باند نیز تنها در محدوده باند 900 که از فرکانس 860 آغاز گردیده و تا فرکانس 980 ختم میگردد عمل تقویت را انجام میدهند .

ارزانترین دستگاه های تقویت امواج موبایل نیز همین مدل از بوسترها هستند . این بوسترها مناسب روستاها ، کانکس های خارج شهری و معادن میباشند و تنها قادرند اینترنت 2G را تقویت نمایند .