تماس یار

قیمت دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل

Price-mobile-antenna-amplifier

اختلاف قیمت دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل به چه دلیل است؟

دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل را می توان در فروشگاهها و سایت های فروش آنلاین با قیمت های مختلفی مشاهده نمود . بوستر ها دارای دسته بندی های تک باند / بوسترهای دو باند یا تقویت کننده آنتن موبایل دو کانال / تقویت کننده های آنتن موبایل سه باند / و ریپیترها هستند .

تقویت کننده های تک باند که عمدتا جهت مصرف در محیط هایی بکار میروند که نیاز به تقویت سیگنال جهت برقراری تماس را داشته باشند .محیط های دور افتاده شهری ، روستاها ، کارگاههای ساختمانی خارج شهر ،معادن و دکل های حفاری عمده مناطقی که اقدام به نصب این سیستم افزایش آنتن دهی موبایل مینمایند .

تقویت کننده های دوباند در بیشتر مناطق و محیط هایی که دارای ضعف در آنتن دهی هستند ، یعنی در شهرها ، کلانشرها و روستا کاربرد دارد و بسته به باند فرکانسی دوم آنها ( غالبا باند GSM در این سیستم ها بعنوان باند پایه موجود میباشد و بسته نوع بوستر ، فرکانس دوم میتواند از نوع DCS یا 3G باشد) میتوانند دیتای 4G و شبکه LTE و یا دیتای 3G را نیز تقویت نمایند .

تقویت کننده های سه باند نیز که می توان گفت کاملترین نوع بوستر موبایل موجود در بازار است ، میتواند تمامی اپراتورهای تلفن همراه را تحت پوشش قرار دهد و همه حالات شبکه اعم از 2G |3G |4G  را نیز در محیط فاقد انتن موبایل بهبود دهد .

دلایل اختلاف قیمت دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل

دلیل دیگری که موجب تفاوت قیمت بوستر موبایل یا ریپیترها میگردد ،  آنست که برخی از این سیستم ها مناسب محیط های شهری طراحی شده اند و برخی جهت مصرف در مناطق دور افتاده با سیگنال دهی ضعیف . در شهرها ممکن است که در طبقات پایین آنتن دهی با مشکل مواجه گردد ، ولی در بالای پشت بام ها عمدتا سیگنال مناسب یافت میشود که می توان آن سیگنال را با کابل به دستگاه ارسال نمود ولی در مناطق دورافتاده ممکن است آنتن مناسب وجود نداشته باشد وسیگنال ضعیفی در بهترین حالت یافت شود و نکته مهم آنجاست که سیستم ما باید قابلیت راه اندازی با فرکانس های ضعیف را نیز دارا باشد .

عمدتا بوسترهای شهری دارای سیگنال ورودی 55- دسیبل و بوسترهای خارج شهری دارای سیگنال ورودی 75- دسیبلی هستند که باعث بالا رفتن قیمت انها میگردد .