تماس یار

قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل

Mobile-antenna-amplifiers-device

عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل

قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل موجود در بازار ، بستگی به عواملی دارد که در ذیل این نوشتار ارایه میگردد . جدا از ویژگی های متعدد دستگاههایی که در بازار موجود است و تعداد باندها و میزان توانی که دستگاهها قادر به پشتیبانی از آن هستند ، نوع ارایه این دستگاهها که شامل چه قطعاتی است و یا بصورت تنها ارایه میگردند ، جزو پارامترهای تاثیرگذار در قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل است .

محتویات کیت تقویت کننده موبایل

برخی از کیت های تقویت کننده آنتن موبایل شامل تنها بوستر میباشد که قیمت ارایه شده تنها جهت دستگاه بوستر میباشد . در برخی دیگر از کیت های آنتن دهی ، آنتن گیرنده و آنتن فرستنده و 4 عدد کانکتور همراه این کیت بوده و قیمت ارایه شده جهت تعداد 7 عدد قطعه مجزا میباشد .میزان و نوع کابل متناسب با پروژه آنتن دهی مورد نظر ، از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت تقویت کننده انتن دهی موبایل است . تفاوت زیادی بین ارزانترین نوع کابل و بالاترین قیمت کابل کواکسیال وجود دارد و با توجه به متراژ و طول کابل مورد نیاز ، نوع کامل مورد نیاز و مناسب پروژه تعیین میگردد .

قیمت کابل و هزینه راه اندازی تقویت موبایل

در برخی دیگر از کیت های آنتن دهی ، کابل مورد نیاز نیز به همراه پکیج محصول ارایه میگردد . اینکه چه نوع کابل کواکسیال و چه مقدار از آن به همراه پکیج خریداری شده ارایه گردد ، تعیین کننده نهایی قیمت تقویت امواج موبایل است . از دیگر آیتم های تعیین کننده ارزش بوسترها ، اینست که خدمات نصب و راه اندازی محصول ، به همراه پکیج خریداری شده ارایه میگردد یا نه . عموما مبلغ ده درصد قیمت کل محصول ، به عنوان مبلغ نصب و راه اندازی محصول در انتهای فاکتور ، به قیمت محصول اضافه میگردد که در صورتیکه عمل نصب توسط خریدار صورت گیرد ، مبلغ پایین تری را در هنگام خرید به فروشنده محصول پرداخت میکنید .