تماس یار

قیمت دستگاه تقویت موبایل

Price-of-mobile-antenna-amplifier

قیمت دستگاه تقویت موبایل دارای متغیرهایی است که در تعیین آن بسیار تاثیرگذار است . تفاوت قیمت در تقویت کننده های موبایل به دلایلی مختلفی میتواند باشد که در ذیل به توضیح آنها میپردازیم .

عمده تفاوت قیمت دستگاه تقویت موبایل به سبب :

    1. تعدادی بازه های فرکانسی قابل پشتیبانی در دستگاهها
  1. میزان قدرت تقویت کنندگی بوسترها یا همان قدرت خروجی اسمی در آنها
  2. میزان بهره یا در اصطلاح تخصصی گین دستگاه
  3. قابلیت هایی که در بوسترها دیده شده است که خود شامل موارد زیر میگردد :

کنترل دستی گین دستگاه :

در این حالت میتوان بطور دستی میزان گین بوستر را تا حصول سیگنال مناسب تغییر داد .

کنترل اتوماتیک گین :

در برخی دیگر از بوسترها ، کنترل گین بصورت خودکار انجام میپذیرد .

حالت غیر فعال شدن خودکار :

در برخی مدلها ، سیستم بصورت خودکار در صورت عدم استفاده ، به حالت غیر فعال سویچ میشود .

برخی دیگر از تقویت کننده ها ، طراحی شده استفاده در مناطق خارج شهری است که توان راه اندازی با سیگنال ورودی ضعیف را نیز دارا هستند ، بعنوان مثال میتوان با میزان سیگنال ورودی 75 dbm  نیز از دستگاه مکالمه مطلوب را دریافت کرد . این مدل از بوسترها دارای قیمت بالاتری در قیاس با سایر مدل ها میباشند .

برخی دیگر از تقویت کننده های انتن موبایل جهت استفاده در محیط های شهری طراحی شده اند ، برای مثال در یک زیر زمین که آنتن دهی وجود ندارد ولی در پشت بام همان منزل ، میزان آنتن دهی بسیار مطلوب است ، این مدل تقویت کننده ها جهت راه اندازی اولیه نیاز به سیگنال قوی تری دارند و برای نمونه با سیگنالی به قدرت -55 dbm  شروع به کار میکنند و سیگنال مطلوب را جهت برقراری تماس ارایه میدهند .

برخی دیگر از سیستم های آنتن دهی ، دارای نمایشگر بر روی خود هستند که این نمایشگر ، در تعیین مکان قرارگیری انتن گیرنده به کاربری که دارای تجهیزات تست سیگنال نیستند ، کمک شایانی در اجرا و نصب مینمایند .