تماس یار

قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن دهی موبایل

Price-Antenna-amplifiers-mobile-devices

عوامل موثر در قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن دهی موبایل

قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن دهی موبایل را میتوان با توجه به آیتم های متعددی که در ساخت بوستر موبایل نقش دارد تعیین نمود . مدل های مختلفی از انواع تقویت موبایل در بازار موجود است که هر یک شامل ویژگیهای خاصی است که نقش بسزایی را در تعیین قیمت این سیستم ها ایفا میکند .
از عناصر تعیین کننده قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل میتوان به موارد زیر اشاره داشت :

بازه های فرکانسی

1- تعداد بازه های فرکانسی که یک بوستر موبایل قادر به پشتیبانی و تقویت فرکانس های آن میباشد .

قدرت خروجی

2- میزان توانی که هر بوستر موبایل میتواند امواج را تقویت نماید و سطح سیگنال را در محیط مورد مصرف کاهش دهد .

دامنه گسترش

3- تعداد کاربرانی که پس از نصب تقویت موبایل قادرند بوسیله سیگنال های آن ، تماس سالم و کاملی را برقرار نمایند .

فرستنده قابل پشتیبانی

4- اینکه در بهترین حالت چه تعداد فرستنده سیگنال را میتوان به بوستر متصل نمود و بواسطه آن چه میزان فضا را میتوان

پوشش دهی سیگنال نمود که این مورد با توان خروجی بوستر موبایل که در آیتم دوم ذکر گردید رابطه مستقیم دارد ، یعنی هرمقدار توان دستگاه بالاتر باشد ، قابلیت گرفتن انشعابات بیشتری از تقویت کننده موبایل وجود دارد .

گین دستگاه

5- بوستر تقویت آنتن موبایل با چه میزان سیگنال ورودی قادر به راه اندازی میباشد ، هرچه دستگاه تقویت موبایل با امواج ورودی کمتری راه اندازی گردد برای محیطهای با ضعف سیگنال در محیط بیرونی مناسب تر است و در مناطق دورافتاده که فاصله زیادی با دکل BTS دارند ، بازدهی بالاتری دارد ، برخی از بوستر ها جهت مناطق شهری طراحی گردیده اند و سیگنال ورودی آنها باید میزان بالاتری را داشته باشد .

بروز بودن سیستم

6- چه نوع تکنولوژی هایی در ساخت تقویت کننده موبایل بکار رفته ، تکنولوژی هایی نظیر AGC – MGC میتواند در قیمت تمام شده بوسترهای موبایل نقش تعیین کننده ای را ایفا کند .

نمایشگر

7- وجود نمایشگرها در تقویت کننده سیگنال موبایل نیز که توان مشاهده لحظه ای سطح امواج موبایل ورودی و خروجی را دارد در تعیین قیمت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل نقش اساسی را ایفا میکند .