تماس یار

مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس

مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس

آیا مسدود کننده موبایل زیمنس در کشور وجود دارد؟

در سالهای اخیر در سایت های مختلف اقدام به فروش دستگاه مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس می کنند که با توجه به اینکه شرکت زیمنس در ساخت دستگاه جمر موبایل و مسدودکننده تلفن همراه دارای محصولی نمی باشد ،اقدام به فروش با این نام و برند تجاری می کنند که تنها بواسطه کیفیت بالای این محصولات در امر تولید قطعات الکترونیکی و مخابراتی بوده وهیچگونه مختل کننده موبایل در برنامه تولید این شرکت وجود ندارد .

کاربردهای مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس

مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس مورد مصرف در مدارس، اتاقهای جلسه، دفاتر، سینماها، زندان ها، باشگاه شبانه و صاحبان موسسات فرهنگی برای جلوگیری از استفاده از تلفن در ساختمان برای عدم تولید سر و صدا استفاده می گردد. مسدود کننده موبایل همچنین قابل استفاده برای اختلال در اینترنت که از طریق شبکه Wi-Fi پخش میشود بوده و حتی توان مسدود سازی سیستم های بلوتوث را داراست. مسدود کننده سیگنال تلفن همچنین پیام های متنی را قطع می کند، بنابراین دانش آموزان نمی توانند به یکدیگر پیام دهند، در حالی که معلم در حال تلاش برای آموزش و تعلیم است.

نکات مهم برای تعیین برد مسدود کننده ها:

فاصله قابل مسدودسازی که در این رابطه ذکر گردیده است فقط بصورت حدودی بوده و نباید بعنوان مرجعی برای مشتری مدنظر قرار گیرد زیرا فاصله واقعی مسدود شدن بسته به قدرت سیگنال در محل استفاده دارد و در مکان های مختلف متفاوت خواهد بود.

نکات مهم درباره استفاده از جمر قابل حمل بدون فن خنک کننده:

در هنگام شارژ شدن از jammer استفاده نکنید، زیرا اگر به علت استفاده در این حالت سیستم مخدوش گردد ، از گارانتی شرکت خارج میشود و مسئولیتی در قبال خرابی متوجه مجموعه فروش این محصول نمی باشد .

نکته دوم در بکارگیری مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس ، انست که ابتدا آنتن های دستگاه به آن متصل گشته و سپس اقدام به روشن نمودن جمر نماییم .

تلفن همراه تلفن همراه می تواند در بسیاری از موقعیت ها مفید باشد در بسیاری از مواقع در نظم عمومی اختلال ایجاد نماید .

فرکانس های قابل مسدود سازی مسدود کننده های تلفن همراه :

CDMA/GSM: (851MHz-960MHz)
DCS/PCS: (1805MHZ-1990MHZ)
3G: (2110MHZ-2180MHZ)
WIFI: (2400MHZ-2500HZ)
GPS-L1: (1500MHZ-1600MHZ)
Lojack: (167-175MHz)
4G: (725MHZ-785MHZ) or (790MHz-862MHz)
4G: (2345MHz – 2400MHz) or (2620MHz-2690MHz)

محاسنی که مسدود کننده آنتن موبایل زیمنس می تواند داشته باشد

سیستم خنک کننده خوب با فن خنک کننده داخلی
اینکه بتوانیم هر فرکانس را بدون تاثیر بر عملکرد دیگر فرکانس ها تنظیم یا خاموش کنیم
کارکرد بدون توقف
قابلیت پایدار و طول عمر قطعات
بتوان در ماشین به طور مستقیم، با شارژر ماشین (فندکی) استفاده شود.

برای تهیه جمر موبایل مورد نیاز می توانید با کارشناسان گروه مخابراتی تماس یار ارتباط برقرار نموده و با ذکر محیط مورد نیاز جهت ایجاد پارازیت موبایل و نویز اندازی در موبایل ، بهترین نمونه های این محصولات را همراه با لیست قیمت از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید .