تماس یار

نرم افزار تقویت آنتن موبایل

Mobile-Antenna-Booster-Software

کارایی نرم افزار تقویت آنتن موبایل

نرم افزار تقویت آنتن موبایل ، به نرم افزارهایی گفته میشود که پس از نصب و راه اندازی آنها بر روی سیستم های موبایل و تبلت‌ها ، میتوان بوسیله اعداد ارایه شده توسط آنها به مواردی دسترسی پیدا کرد که آنها به شرح ذیل میباشند: 1- میزان سیگنال موجود در محیط و اینکه گوشی موبایل شما این امواج را با چه میزان قدرت دریافت میکند . 2-امواج موجود در محیط شما در چه شبکه ای هستند و بر روی کدام باندهای فرکانسی قرار دارند. 3-دکل های موجود در منطقه را به شما نمایش داده و جانمایی آنها را مشخص مینماید و میتوان بررسی کرد که در حال حاضر گوشی موبایل شما سیگنال موجود را از کدام دکل دریافت مینماید. 4-در یک دکل آنتن های سکتور متعددی نصب میگردد که شماره آنتن سکتور را نیز نمایش میدهد.

نرم افزار تقویت آنتن موبایل را میتوان بر روی تلفن های همراه نصب نمود و به موارد مهم دیگری نیز پی برد . این نکته که در در هنگام مکالمه و یا پیش از برقراری تماس ، اعدادی که مربوط به شماره بی تی اس های موجود است تغییر میکند و یا خیر . در صورت تغییر پرسرعت و ناگهانی این اعداد ، منطقه با مشکل اختلال فرکانسی مواجه است که باید برای رفع این مشکل از تقویت کننده های ضد تداخل برای بهبود آنتن دهی استفاده نمود .

نرم افزار تقویت آنتن موبایل را میتوان از کافه بازار و یا گوگل پلی و همچنین آپ استور های دانلود و از استفاده نمود ولی نکته ای که باید راجع این نرم افزار تقویت آنتن موبایل گفته شود انست که این نرم افزارها ، تنها میزان و شدت امواج را نمایش میدهند و بس.

نرم افزارهای برگزیده تقویت آنتن موبایل

بهترین نرم افزار تقویت آنتن موبایل موجود از لحاظ راحتی در رابط کاربری آنها میتوان به نرم افزارهای

open signal-gnet track

-network cell info lite 

اشاره نمود که در بررسی وضعیت محیط کمک شایانی را به کاربران ارایه میکنند .