تماس یار

وجود آنتن و عدم امکان برقراری تماس

There-antenna-impossibility-making-calls

دلایل عدم امکان تماس با تلفن همراه با وجود پر بودن آنتن

این حالت که با وجود آنتن ، عدم امکان برقراری تماس پیش می آید به دلایل ذیل میتواند صورت پذیرد . ابتدا آنکه در طبقات فوقانی برجها قرار گرفته اید و پس از برقراری تماس ، بلافاصله تماس قطع میگردد ، دلیل عمده این اختلال برای آن است که در طبقات فوقانی برجها ، سیگنالهای سالم به موبایل کاربر نمیرسد و در اصطلاح سیگنال های اوت به موبایل کاربر میرسد ، زیرا ارتفاع قرارگیری این این مکانها پایین تر از محیط هایی است که توسط آنتن های فرستنده دکل های مخابراتی پوشش داده میشود و امواج بطور مستقیم به کاربر نرسیده و در اصطلاح انعکاس امواج ارسالی به آن مناطق میرسد .

مشکل عدم برقراری تماس

از دیگر دلایلی که سبب میگردد موبایل کاربر با وجود داشتن آنتن و عدم امکان برقراری تماس ایرانسل و همراه اول گردد ، قرار گرفتن در مناطقی است که اپراتورها برای پاسخگویی به نیاز کاربران ، دکل های متعدد و پرشماری را تعبیه کرده اند ، بدون توجه به حل معضل آنتن کاذب . این معضل عموما در مناطقی که دارای تراکم جمعیت بسیار بالا هستند اتفاق می افتد ، برای مثال محدوده خ شهید بهشتی تهران ، محدوده خ مطهری تهران بدلیل وجود دفاتر اداری پر تعداد و وجود تعداد کاربر بالا در ساعات اداری و کاری ، با معضل آنتن کاذب موبایل مواجهند و مشکل تماس پایان یافت همراه اول آنان را در برقراری مکالمه مناسب با خطا مواجه می کند .

عدم برقراری تماس همراه اول و مشکل تماس پایان یافت

عمل HAND OVER در دکل های موبایل ، زمانی صورت میگیرد که کاربر از محدوده پشتیبانی دکل A  خارج میگردد و وارد محدوده پشتیبانی دکل B میشود . در این حالت تمامی مکالمات شما را دکل B پشتیبانی نموده و دیگر ارتباطی با دکل A  نخواهید داشت  . در حالت طبیعی این عمل عموما در حالت طی مسیر بوسیله خودرو صورت میگیرد و اگر این عمل در یک مکان مثلا در واحد مسکونی مرتبا صورت پذیرد ، مشکل عدم برقراری تماس همراه اول و تماس پایان یافت را با آن مواجهید .

در تمامی حالت های گفته شده میتوان با نصب سیستم های تقویت کننده آنتن دهی ، معضل مربوط به آنتن موبایل در هر محیط را برطرف نمود و از تماسی سالم و با کیفیت برخوردار گردید ، حال نوع بوستر موبایلی که در هر مکان این نیاز را مرتفع میکند با بازدید کارشناسان تماسیار تعیین و بهترین دستگاه و راه حل به مشتریان ارایه میگردد .