تماس یار

پروژه تقویت کننده آنتن موبایل در گمرک مرکزی

install-booster-cell-phone-gomrok

توضیحات اجمالی درباره پروژه تقویت کننده آنتن موبایل در گمرک مرکزی

ساختمان مرکزی گمرک جمهوری اسلامی واقع در تهران خ شهید بهشتی روبروی مصلای تهران واقع شده است . طبقات فوقانی این ساختمان دارای مشکل اختلال در مکالمه میباشد و تداخل فرکانسی در اکثر طبقات بالایی این مجموعه مشهود است و کاربران قادر به برقراری تماس سالم نمیباشند . پروژه تقویت کننده آنتن موبایل در گمرک مرکزی با نصب تقویت کننده آنتن موبایل در طبقات بالایی با موفقیت صورت گرفت و مشکل تداخل فرکانسی در این ساختمان مرتفع گردید . محدوده خ بهشتی و دکتر مفتح در تهران دارای مشکل تداخل فرکانسی شدید میباشد . دلیل این امر نیز انست که اپراتورها برای براورده کردن نیاز کاربران و پشتیبانی از حجم زیاد متقاضیان ، مجبور به تعبیه تعداد زیادی دکل مخابراتی در این محدوده گردیده است . با نصب تعداد متعدد دکل کاربران با مشکل تداخل فرکانسی مواجه گردیدند . این مشکل بدین صورت است که کاربر قادر به برقراری تماس نبوده و یا در صورت اتصال تماس ، صدا قطع و وصل گردیده و یا مکالمه بنکل قطع میگردد . دلیل این امر نیز آنست که گوشی موبایل شما بین دکل های مختلف قرار گرفته و اصطلاحا حالت پینگ پنگ پدید می آید .

روش حل مشکل آنتن دهی توسط بوستر موبایل

کارکردی که بوسترموبایل در مناطق دارند آنست که از اتصال موبایل بین دکل های مختلف جلوگیری کرده و گوشی موبایل شما تنها به یک دکل متصل شده و تماسی واضح و بدون اختلال را تجربه میکنید . بوستر موبایل با تقویت فرکانس یک دکل در آن محل از این پدیده جلوگیری میکند . نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد در محدوده های با تداخل فرکانسی ، آنست که تقویت کننده های آنتن موبایل فول باند قادر به حل مشکل در این نواحی است ، زیرا این تقویت کننده های موبایل در تمامی باندها قادر به تقویت امواج موبایل میباشند .

پروژه افزایش قدرت آنتن دهی گوشی در گمرک مرکزی نیز جزو فعالیت های موفقی است که در فهرست فعالیتهای شرکت تماسیار قرار داده شد .