تماس یار

کیت تقویت آنتن موبایل

کیت تقویت آنتن موبایل

راهکار افزایش سیگنال گوشی با کیت تقویت آنتن موبایل

در داخل خانه هایی که دارای نقاط کور آنتن دهی هستند و در مناطق دورافتاده روستایی و شهری چالش عدم وجود سیگنال تلفن همراه ، چالشی حل نشدنی در گذشته بود . اما در سالیان اخیر با وجود کیت تقویت آنتن موبایل این معضل براحتی قابل رفع است.

این کیت کاربران را در سراسر استانهای ایران به یکدیگر متصل می کند . با استفاده از تقویت کننده موبایل امواج موبایل ارتقا یافته که توانایی 2 تا 5 برابر شدن را نیز داراست و کیفیت مکالمه بالاتر و بیشتری از قبل را فراهم می کند. در حال حاضر این سیستم ها جهت گسترش پوشش داخلی امواج برای کسانی که در محل کار، زندگی و یا کمپ های تعطیلات خود در پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه است مهیاست . این کیت تقویت کننده سیگنال تلفن همراه به همراه آنتن داخلی و بیرونی آن آماده سفارش گذاری در سایت تماس یار است تا بتوانید نیازهای واقعی ساختمان خود را برآورده سازید.

قابلیت های کیت تقویت کننده آنتن دهی موبایل

تقویت کننده موبایل جدید در سایت تماس یار، توان بهبود دادن و افزایش قدرت باند 2g /3g/4g تا 3 برابر بیشتر را در جهت دریافت و همچنین ارسال به برج های سلولی و دکل های موبایل شهری داراست. تقویت سیگنال همچنین توان افزایش تماس صوتی، پیامک و اینترنت 4G LTE برای تمامی اپراتورهای فعال در کشور را داراست .

قدرت سیگنال دهی از یک کانکس تا یک ساختمان عظیم تا متراژ 4000 متر مربع قابل افزایش می باشد.

گزینه های قابل خرید کیت بوستر موبایل از نوع بوستر موبایل فول باند ، ریپیتر انتن دو کانال و تقویت امواج تک باند هستند که متناسب با نیاز خود می توانید از بین آنها انتخاب و خرید نمایید .

با توجه به آنکه تحقیقات به تازگی به بالا بودن آسیب های انسانی در نقاطی که دارای ضعف آنتن دهی هستند اذعان داشته اند و با توجه به اینکه نصب تقویت کننده سیگنال موبایل سبب کم شدن تشعشعات میگردد ، این سیستم های دارای مزیت های بیشتری هستند .

کیت تقویت کننده آنتن موبایل شامل :

شامل تمام اجزای مورد نیاز برای نصب

سازگار با تمام دستگاه های تلفن همراه، و تمامی نقاط و محدوده ها

پشتیبانی شده توسط گروه تماس یار و 1 سال ضمانت