تماس یار

تقویت آنتن موبایل در مشهد

Enhance-the-mobile-antenna-of-Mashhad

روش تقویت آنتن موبایل در مشهد

در صورتیکه در شهر مقدس مشهد ساکن هستید و با ضعف آنتن دهی موبایل مواجهید ، می توانید با خرید بوسترهای تقویت کننده سیگنال موبایل مناسب ایم معضل را رفع کنید .در سالیان گذشته دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل تک باند نیز در کلانشهرها قابل استفاده و نصب بود ولی در سالیان جدید بدلیل افزایش کاربر و نیاز به افزایش ظرفیت فرکانس های کاری در اپراتورها احساس گشت که بوسترهای GSM به دلیل پشتیبانی از یک فرکانس کاری قادر به پاسخگویی در این کلانشهرها نیست .در این راستا باید از سیستم های فرکانس کاری دوگانه و یا سه گانه دارند بهره برد و این بدان معناست که باید از تقویت کننده های دوباند و سه باند بهره جست . در غالب مناطق برای تقویت آنتن موبایل در مشهد می توان از بوستر دوکانال استفاده کرد که دارای قیمت مناسب تری نیز میباشند .

طریقه نصب تقویت آنتن موبایل در مشهد

برای این منظور باید به آموزش تقویت انتن موبایل که در اینجا اورده شده است مراجعه کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید .پس از تهیه کیت تقویت آنتن موبایل  می توانید آنتن گیرنده آنرا در محلی که دارای سیگنال مناسبی برای انجام تماس است قرار دهید . آنتن گیرنده باید از نوع دوباند و یا لگاریتمی و یا از نوع انتهای WIDE BAND باشد تا بتواند فرکانس در بازه های مختلف را دریافت نماید . این آنتن امواج را به محلی که دارای ضعف سیگنال است رسانده و به بوستر افزاینده امواج موبایل متصل میگردد و بوستر عمل تقویت را بر روی این امواج انجام داده و آنرا توسط آنتن فرستنده داخلی در محل انتشار می دهد .

در صورتیکه نیازمند امواج 4G و یا 3G هستید ، باید بوستری با قابلیت تقویت این نوع سیگنال را تهیه نمایید . تقویت کننده دوباند 2G/4G و یا بوستر سه باند می تواند این نیاز شما را برطرف کند . ولی در حالت کلی برای تقویت آنتن موبایل در مشهد بوسترهای فول باند به کاربران از طرف کارشناسان تماسیار توصیه میشود .